سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]

mobile/game/piture/flash&.....

اگر برای دستیابی به فایل هایتان مجبورید مسیری طولانی از میان درایوها و فلدرها را طی کنید، و زمان زیادی را صرف کپی و انتقال اینگونه فایل ها کنید. برای حل این مشکل می توانید از این نرم افزار استفاده کرده و تنها با یک کلیک به فلدر مورد نظر دستیابی پیدا نمایید. با استفاده از این نرم افزار ، بهره وری شما از طریق دسترسی آسان و سریع به محتوای فلدرها و فایل ها به طور چشمگیری افزایش می یابد. بدون نیاز به باز کردن فلدرها، شما می توانید فهرست دایرکتوریها در هر کجا را با استفاده از کلیک راست موس بر روی یک فایل، فلدر و یا درایو مشاهده کنید. 
این برنامه یک آیتم منو به context menu اضافه می کند، که این منو فهرست دایرکتوری هایی که تقاضا کرده اید را نمایش می دهد. اگر شما بخواهید یک فایل را از درون فلدر و یا درایوی کپی کرده و یا به مکانی دیگر انتقال دهید، با استفاده از منوی FastFolders می توانید با کلیک راست موس فایل های مورد نظرتان را به درون هر فلدری بر روی کامپیوترتان به سرعت و سادگی انتقال دهید. 
FastFolders همچنین یک ستون جدید در بخش نمایش جزئیات Explorer ویندوز اضافه می کند، که مجموع اندازه فلدرها که شامل زیر فلدر و فایل هایش می باشد را نمایش می دهد. این کار برای یافتن چگونگی توزیع فایل ها بر روی سیستم و فضایی که آنها اشغال کرده اند بسیار سودمند می باشد.




ممححممدد جواادد ععننددللییبب ::: دوشنبه 87/11/14::: ساعت 7:4 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :1532
 
 >>اوقات شرعی <<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<